Баронеса Наталия Бардская е българска актриса. Озвучава филми, сериали, радио пиеси и реклами.
Наталия Бардская е родена на 19 ноември 1941 г. и е потомка на руски дворянски род. Завършва ВИТИЗ „Кръстьо Сарафов“ със специалност актьорско майсторство в класа на професор Желчо Мандаджиев през 1964 г.
Започва да играе на сцената на Хасковския театър, а от 1968 г. е в Театър „София“. Играла е във „Веселата уличка“ в Театър 199.
Наталия Бардская започва кариерата си в дублажа през 1972 г.
Измежду сериалите с нейно участие са „Завръщане в Рая“ (дублаж на БНТ, в ролята на Джили), „Амиго и неговите приятели“, „Царят на квартала“, „Сестри по неволя“ (в ролята на Хоуп), „Усещане за любов“, „Лизи Макгуайър“, „Жената в огледалото“, „Вдовицата в бяло“, „Изпепеляваща страст“ и много други.
През 90-те години озвучава видеокасети за Мулти Видео Център. Сред ролите ѝ са Джейн Джетсън в „Семейство Джетсън“ и Дафни и Велма в „Шоуто на Скуби-Ду“. Също така дублира „Фантастичната четворка“ и други сериали за Нова телевизия.
След 2000 г. участва и в нахсинхронните дублажи на Александра Аудио. Oзвучава Мадам Аделаида, бабата на Ким и Кралица Лилиян, съответно в „Аристокотките“, сериалът „Ким Суперплюс“, „Шрек 2“ и „Шрек 3“.
Записва множество радио приказки за Балкантон, измежду които „Спящата красавица“ през 1977 г., „Маугли“ през 1981 г., „Лебедово езеро“ през 1986 г. и други. През 2012 г. участва в радиопиесата „Един ден от техния живот“ в БНР.
През 2007 г. за кратко преподава актьорско майсторство в МОНТФИЗ, заедно с Илия Раев и Слав Бойчев
Филмография:
- „Трака-трак“ (1995)
- „Ако те има“ (1983)
- „Похищение в жълто“ (1981)
- „Може би фрегата“ (1980) Жената на професора
- „Изпити по никое време“ (1974) (епизода „Изкушение“)
Източник: wikipedia.org
Вижте повече на Patrioti Net – Патриотичният сайт на България!
Ние не разполагаме с ресурсите да проверява информацията, която достига до редакцията и не гарантираме за истинността ѝ, поради което, в края на всяка статия е посочен източникът ѝ, освен ако не е авторска. Възможно е тази статия да не е истина, както и всяка прилика с действителни лица и събития да е случайна.